Back to Front Photography

In 2016 hebben Sofie en Emma een nieuw onderdeel van hun stichting opgericht. In overleg met ziekenhuizen is er voor gekozen om naast de wensstichting van 5 tot 17 jaar een fotoshoot onderdeel te starten voor ernstig zieke tieners en jongeren tussen de 15 en 25 jaar. Ook deze groep verdient een steuntje in de rug. In de fotostudio of op locatie wordt een coole fotoshoot in verschillende thema's uitgevoerd met als doel het zelfvertrouwen weer te versterken. Tijdens de make-over dagen in Radboud UMC was de fotoshoot al een zeer geliefd onderdeel, nu is deze dus ook los aan te vragen. Daar hoort een nieuwe naam bij: Back to Front Photography.

Back to Front Photography bestaat uit een landelijk netwerk van professionele fotografen, stylisten, kappers en visagisten. Bij elke aanvraag wordt een team samengesteld dat zich inzet om de tiener of jongere een top fotoshoot te bieden. Binnen enkele weken na de fotoshoot ontvangt de deelnemer digitaal de foto's.

Ben je ernstig ziek en wil je een thema fotoshoot aanvragen?  Of ben je fotograaf, stylist, kapper of visagist en wil je je graag inzetten voor dit mooie initiatief?
Neem dan een kijkje op www.backtofront.nu.

Op bezoek
op bezoek in het ziekenhuis

bedankje

Een bedankje
Ook de kinderverpleegkundigen verdienen lieve aandacht.