Start een toveractie

Wil je mee Toveren en kinderen Betoveren? Kortom: wil je zelf een actie opstarten voor Stichting Achterstevoren? Dat kan!

Basisscholen
Wil je met je basisschool een inzamelingsactie houden? Bijvoorbeeld via een sponsorloop of rommelmarkt? Of misschien heb je zelf wel een veel beter idee? Elk jaar kiezen we de leukste actie uit en die ontvangt van Sofie en Emma een mooie schoolbeker voor de actie van het jaar! Meld je hier aan dan nemen we snel contact op!

Sportverenigingen
Ben je lid van de voetbalvereniging, dansschool of de judovereniging of een andere leuke club en wil je met je vereniging een actie houden? Meld je hier aan als jouw vereniging ons wil helpen en je hoort snel meer van ons.

Andere acties
Stichting Achterstevoren helpt ernstig zieke kinderen, dus we zijn zeker blij met alle acties waarmee je ons kunt helpen. Ondernemersverenigingen, breiclubjes, fanfares, winkeliers en scouting; iedereen hoort bij ons erbij! Meld je actie bij ons aan en we nemen snel contact met je op!

Download hier de poster om acties te werven
Download hier de poster die je kunt gebruiken tijdens acties

Tim's wens komt uit.
Tim's wens komt uit, samen met verslaggever Mario.

kanjerkettingkast

De kanjerketting kast
Voor elke behandeling of gevoel een aparte kraal voor zieke kanjers.