Wil jij onze Vriend worden?

Zonder Vrienden kan niemand, zeker Sofie en Emma met hun Stichting Achterstevoren niet. Vrienden van Stichting Achterstevoren helpen namelijk mee om wensen van ernstig zieke kinderen uit te laten komen. Een mooi en bijzonder doel. Je bijdrage wordt 100% gebruikt voor het uit laten komen van wensen zo weet je dat het altijd goed terecht komt.

Mogelijkheden om Vriend te worden:

• KinderVriend (tot 18 jaar) jaarlijks € 10,- Je ontvangt jaarlijks een leuk cadeau thuis;
  • Persoonlijke Vriend, jaarlijks € 75,- Je ontvangt jaarlijks een leuk cadeau en krijgt een mooi verslag van de wens waar je bijdrage voor is ingezet;
  • BedrijfsVriend, jaarlijks € 500,-
    Sofie en Emma komen een presentatie geven op je bedrijf en jaarlijks laten we een wens uitkomen met als vermelding (mede) mogelijk gemaakt door. We vermelden onze vriendschap op de website. Van de wens(en) die je (mede) mogelijk maakt ontvang je een vergrote foto.

Word ook Vriend van Stichting Achterstevoren en maak samen met Sofie en Emma het verschil voor ernstig zieke kinderen die een steuntje in de rug hard kunnen gebruiken. Klik hier