Wensen

Emma en Sofie vervullen zo veel mogelijk zelf de wensen van ernstig zieke kinderen tussen 4 en 18 jaar. Wat begon als een cadeauactie op de kinderafdeling van een ziekenhuis is uitgegroeid tot het vervullen van de meest uiteenlopende wensen. Stichting Achterstevoren is nog een kleine stichting met een beperkt budget. Voor het uitvoeren van wensen zijn we vaak afhankelijk van de bereidheid van derden. Gelukkig zijn er heel veel mensen die net als Emma en Sofie het hart op de juiste plaats hebben. Samen zorgen we keer op keer voor een bijzonder moment of geweldige dag zodat deze kinderen even vergeten dat ze een levensbedreigende ziekte hebben.

We zetten ons in voor individuele en groepswensen. U kunt een specifieke wens indienen, maar wij kunnen ook een voorstel doen. Wij krijgen namelijk regelmatige mooie, leuke, spectaculaire aanbiedingen binnen van mensen met een bijzondere hobby of beroep.

Een greep uit de gerealiseerde wensen:
* Landmacht wensdag
* Rijden in een Austin Martin
* Tiener verwenmiddag in het Radboud ziekenhuis Nijmegen
* Ontmoeting met Jochem Myjer
* Fotoshoot met visagie
* Marinedag (datum wordt nog gepland, opgeven mogelijk)

Wilt u graag een wens indienen, dan kunt u het aanmeldingsformulier invullen. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op.