Helpt u mee meer harten te veroveren?

Stichting Achterstevoren ontvangt geen subsidie en is daarom afhankelijk van donateurs, acties, sponsoren en bedrijven om het mooie werk te kunnen doen. U kunt ons ondersteunen door een actie, eenmalige gift of door maandelijkse donateur te worden. Ook veilt Stichting Achterstevoren regelmatig diensten of goederen voor ons goede doel. We zijn altijd blij met uw bijdrage op dat vlak. Indien gewenst wordt ook via social media als facebook en twitter aandacht besteed aan uw welkome bijdrage. Natuurlijk staan we altijd open voor nieuwe ideeën van uw kant!

Naam- of actiesponsoring
Voor bedrijven die graag hun naam verbinden aan een wens of actie van Stichting Achterstevoren is het mogelijk om sponsor te worden. In alle uitingen en media wordt duidelijk gemaakt dat de betreffende actie of wens mogelijk is gemaakt door uw bedrijf. Samen met een adviseur van de stichting wordt gekeken welke variant het beste bij uw doelstelling past.

Meer informatie

Stichting Achterstevoren is door de Belastingdienst officieel aangemerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling. Hierdoor zijn donaties van particulieren en bedrijven fiscaal aftrekbaar. Meer informatie over fiscale voordelen lees je hier.

Neem voor alle mogelijkheden contact op met 0492-775620 of via e-mail

De actie jas.
De actie jassen van Sofie en Emma.

Wensen uit laten komen.
Wensen van zieke kinderen uit laten komen blijft zo bijzonder.