Zorgverleners

Stichting Achterstevoren ontvangt aanmeldingen voor wensen graag via een zorgverlener. Wij stellen geen specifieke eisen aan de ziekte, we kijken liever breder. U weet namelijk als arts, pedagogisch medewerker of verpleegkundige precies welk kind echt toe is aan een bijzonder moment. U ontmoet de kinderen die voor een wens in aanmerking komen dagelijks en weet waar ze behoefte aan hebben en hoe en wanneer dat het beste gerealiseerd kan worden. Daarnaast kunt u ons als zorgverlener informatie verschaffen over de medische situatie en leefomgeving van het kind, zodat we sneller een wens kunnen realiseren.

Stichting Achterstevoren zet zich in voor individuele en groepswensen, extern of als het wenselijk is in het ziekenhuis. U kunt een specifieke wens indienen, maar ook aan ons vragen een voorstel te doen. Wij krijgen namelijk regelmatige mooie, leuke, spectaculaire aanbiedingen binnen van mensen met een bijzondere hobby of beroep.

Een greep uit de gerealiseerde wensen:
* Landmacht wensdag
* Rijden in een Austin Martin
* Tiener verwenmiddag in het Radboudziekenhuis Nijmegen
* Ontmoeting met Jochem Myjer
* Weekend/midweek in vakantiepark

Dus wilt u graag één of meerdere kinderen aanmelden, dan kunt u het aanmeldingsformulier invullen. U kunt ook contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .